Slow flow on tyypillistä flow-tuntia hitaampi dynaaminen harjoitus. Asanatyöskentelyltään tunti on
hieman voimakkaampi kuin Lempeä flow, mutta kevyempi kuin Slow power flow.

Tavoite on kehittää voimaa ja liikkuvuutta, tasapainottaa hermostoa ja keskittyä harjoituksen
sisäiseen, meditatiiviseen puoleen. Liikumme virtaavasti hengityksen rytmissä ja välillä
pysähdymme asanoihin useiden hengitysten ajaksi. Asanasta toiseen siirrytään rauhallisesti.
Asanan linjaamiseen omalle keholle sopivaksi kiinnitetään huomiota ja joogan apuvälineiden käyttö
on tyypillistä. Vahvistavaan ja rauhoittavaan tuntiin sisältyy hengitysharjoitus, joitakin lattialla
tehtäviä pidempikestoisia asanoita ja mahdollisesti restoratiivisia asanoita.

Tunti sopii niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin, jotka haluavat harjoitukseltaan sekä
voimakkuutta että rauhallista tahtia.

Slow power flow on tyypillistä Power flow-tuntia hitaampi dynaaminen harjoitus.
Asanatyöskentelyssä keskitytään Slow flow -tunteihin verrattuna hieman enemmän fyysisen voiman
ja kestävyyden lisäämiseen. Myös ylösalaisia asanoita on mahdollista halutessaan harjoitella itselle
sopivin vaihtoehdoin. Tavoite on voiman ja liikkuvuuden lisäämisen ohella tasapainottaa hermostoa ja keskittyä harjoituksen sisäiseen, meditatiiviseen puoleen.

Liikumme virtaavasti hengityksen rytmissä ja välillä pysähdymme asanoihin useiden hengitysten ajaksi. Asanasta toiseen siirrytään rauhallisesti.Asanan linjaamiseen omalle keholle sopivaksi kiinnitetään huomiota ja joogan apuvälineiden käyttö on tyypillistä. Vahvistavaan ja rauhoittavaan tuntiin sisältyy hengitysharjoitus sekä joitakin lattialla tehtäviä pidempikestoisia asanoita.

Tunti sopii niille, joka tuntevat joogan alkeita ja haluavat harjoitukseltaan sekä fyysistä haastetta
että rauhallista tahtia.