Dynaaminen mutta tempoltaan hidas tunti haastaa ja hellii sopivassa suhteessa. Tunti on ns. tyypillistä hathatuntia hieman voimakkaampi. Harjoitus sisältää joogan klassisia asanoita ja niiden muunnelmia, aurinkotervehdyksiä, hengitysharjoituksen ja alkumantran.

Tunti sopii niille, jotka tuntevat jo hieman joogan alkeita ja haluavat harjoitukselta rauhallisessa tahdissa toteutuvaa fyysistäkin haastetta esim. istumatyön, yksipuolisen treenin tai vaikkapa ikääntymisen vastapainoksi. Saat vaihtoehtoja, joiden avulla voit säätää harjoitusta itselle sopivaksi.

Hidas ja yksilöllistetty harjoittelu tuo keholle terveellisellä tavalla elinvoimaa ja liikkuvuutta. Tavoitteena on kokonaisvaltaisesti tasapainoinen, vireän tyyni olotila, joka lisää hyvinvointia elämässä.

Tunnilla kiinnitetään huomiota myös yksilöllisesti sopiviin linjauksiin ja apuna voidaan käyttää joogan apuvälineitä, kuten blokkeja, huopia ja esim. seinän tukea.

Opettaja Kirsi Saivosalmi on opiskellut jooganopettajaksi Janne Kontalan johdolla nojautuen klassisen hathajoogan perinteisiin.

Lämpimästi tervetuloa!