Lempeällä tavalla voimakas tunti sisältää virtaavaa liikettä ja pidempiä viipymisiä asanoissa. Saat vaihtoehtoja, joiden avulla voit säätää harjoitustasi kevyemmäksi tai voimakkaammaksi tarpeidesi mukaan.
Tunnilla tehdään rauhallisessa tahdissa monipuolisesti joogan klassisia asanoita ja niiden muunnelmia sekä aurinkotervehdyksiä. Harjoitukseen kuuluu hengitysharjoitus ja alkumantra.

Hidas, keskittynyt ja yksilöllistetty harjoittelu tuo keholle terveellisellä tavalla voimaa ja liikkuvuutta. Tavoitteena on kokonaisvaltaisesti tasapainoinen, vahva ja joustava olotila, joka lisää hyvinvointia elämässä.
Tunti sopii niille, jotka tuntevat jo hieman joogan alkeita ja haluavat harjoitukselta rauhallisessa tahdissa toteutuvaa fyysistäkin haastetta esim. istumatyön, yksipuolisen treenin tai vaikkapa ikääntymisen vastapainoksi.
Tunnilla kiinnitetään huomiota myös yksilöllisesti sopiviin linjauksiin ja apuna voidaan käyttää joogan apuvälineitä, kuten blokkeja, huopia ja esim. seinän tukea.

Opettaja Kirsi Saivosalmi on opiskellut jooganopettajaksi Janne Kontalan johdolla nojautuen klassisen hathajoogan perinteisiin.


Lämpimästi tervetuloa!